- Conèixer
diferents realitats sobre el que mou actualment el cicle del consum
de roba
- Conèixer
alternatives i mancances
- Promoure el
debat i la participació
- Arribar a
conclusions a partir de les opinions i les experiències dels
participants
Material
- Documents
audiovisuals
- Fitxes amb
preguntes sobre la roba, la moda i el medi ambient
- Postits de
colors
- Paper d'embalar
per a l'el·laboració de murals il·lustratius
Descripció de l'activitat
1. Presentació
del tallerista i de Recibaix, empresa d'inserció, Roba Amiga, quins
són els objectius d'aquestes entitats, tant en matèria de medi
ambiente com en la inserció sociolaboral de persones en risc
d'exclusió.
2. Presentació
del taller: què vol dir el cicle de la roba, què farem i com ho
farem, quins són els objectius i per què hem escollit alumnes de la
seva edat per fer-ho.
3. Visionat de 3
videos relacionats amb la roba, la moda i el medi ambient.
4. Primer mural,
que omplirem amb postits amb reflexions sobre el que hem vist.
5. Respondre les
fitxes amb preguntes sobre la roba, la moda i el medi ambient, sabem
molt o poc sobre aquests temes, què fem a casa nostra i com ho
podriem fer per aconseguir un cicle de la roba més sostenible.
6. Segon mural,
propostes individuals i col·lectives per a millorar el cicle de la
roba.
7. Debat sobre
quines d'aquestes propostes es podrien tirar endavant dins de
l'escola i/o del nostre entorn més proper.
8. Conclusions
individuals i col·lectives.
No hay comentarios:
Publicar un comentario